Sabtu, 7 Julai 2012

Update Kejohanan Balapan Dan Padang Kali Ke-10 2012 SK Pinji Ipoh

Kejohanan Balapan dan Padang (SUKAN SEKOLAH) kali ke-10 telah dirasmikan oleh En. Zulkafli B. Md Lasi, YBP PIBG SK Pinji. Acara sukan dimulakan dengan perbarisan lintas hormat oleh kontijen-kontijen rumah sukan, Pengakap, TKRS, Puteri Islam, Pra Sekolah dan Pendidikan Khas. Kemudian bacaan ikrar sukan dan diteruskan lagi dengan bacaan doa oleh Ustaz Shahudin Bin Osman. Seterusnya, ucapan oleh Guru Besar, Pn Norasikin Bt Abdullah dan Ucapan perasmian oleh tetamu jemputan.
Keseluruhannya sukan pada tahun ini sangat meriah dan berjalan dengan lancar sekali. Tahniah kepada rumah HIJAU yang menjadi JUARA pada tahun ini. Acara perbarisan dimenangi oleh TKRS.

Ucapan penghargaan dan terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan sukan tahunan ini terutamanya kepada Jawatankuasa Pengelola Sukan, Perasmi En. Zulkafli B. Md Lasi, PIBG SK Pinji, Staf Sokongan, Pekerja Swasta, Ibu Bapa, Guru-Guru, serta semua pihak dan individu yang telah memberi sumbangan dan tenaga secara langsung bagi menjayakan Temasya Sukan Tahunan ini. Terima Kasih. Tahun hadapan berjumpa lagi.

Tiada ulasan: